Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a OLGA CASANOVA MARTINEZ

Agent image

Thermomix® Tarragona

OLGA CASANOVA MARTINEZ

Sóc mare, mestra, una gran aficionada a la cuina y una enamorada de Thermomix.

És el millor regal que he pogut fer-me a mi mateixa!

Contacta amb mi i gaudiràs d'una gran experiència culinària!

...Leer más

STRUDEL DE SALSITXES FRANKFURT ARTESANES, MAÇANA I RAÏM

25 de octubre de 2021

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

El descobriment de la setmana...i quin descobriment! Genial! Quina cosa més bona...strudel de frankfurts artesanes, maçana i raïm.

La recepta que us porto avui és molt de tardor. Dos dels tres ingredients principals són de temporada: maçana i raïm. És una fòrmula que combina dolç-salat, un constrast que m'agrada molt.

Aquesta és la meva versió de la recepta de Cookidoo STRUDEL DE SALCHICHAS Y UVAS que he fet bastant diferent: he eliminat els formatges fumats i he incorporat la maçana. La recepta original demana raïm negre sense pinyol però jo l'he posat blanc i li he tret els pinyols jo mateixa. També demana llonganissa fresca però a mi em venia de gust fer-la amb aquestes frankfurts.

INGREDIENTS MASSA: 100g d'aigua, 240g de farina d'ús comú, 1 ou, 25g d'oli d'OVE, 1 polsim de sal

INGREDIENS FRACIT:

30g de ceba

200g de salsitxes frankfurt artesanes tallades a rodanxes fines

40g de ceba en dos trossos

20g d'oli d'OVE

1 polsim de pebre mòlt

1 maçana grossa tallada a trossets petits

12 grans de raïm (grossos) tallats per la meitat i sense pinyol

Oli per pintar la massa

PREPARACIÓ:

1. Preparem la massa. Preparació Thermomix: dins del got posem els ingredients i amassem 2 min. Aboquem la massa al pedrís (prèviament enfarinat) i formem una bola ben llisa. L'emboliquem en film transparent i la reservem dins de la nevera.

2. Fem el sofregit de la ceba i la llonganissa. Sofregit Thermomix: primer posem la ceba i l'oli dins del got i trossegem durant 5 segons/Vel.5. A continuació incorporem les salsitxes i el pebre mòlt i cuinem 5minuts/120º/gir invers/Vel.cullera. Quan acaba la cocció ho posem en un colador per retirar l'excés de líquid.

3. Escalfem el forn a 220º (dalt i baix) i preparem una llanda de forn amb paper d'enfornar.

4. Enfarinem generosament el pedrís. Escampem la massa amb l'ajuda del corró. Formem un rectangle de 30x40 aproximadament.

5. Repartim les salsitxes a la part de baix de la massa i de manera que ens quedi un trosset a la vora per poder plegar i tancar. Amb molta cura emboliqueu i deseu-lo sobre la llanda de forn. Pinteu-lo amb oli i enforneu-lo durant 35-40 minuts.

6. Una vegada finalitzada la cocció el deixem refredar sobre una reixeta. Esperem a que sigui tebi i...ja el podem degustar.

Si voleu cuinar aquesta recepta o conèixer el Thermomix...no dubteu en posar-vos en contacte amb mi. Us ho explicaré encantada!


EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

25 de octubre de 2021

Posts destacados