Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a OLGA CASANOVA MARTINEZ

Thermomix® Tarragona
Sóc mare, mestra, una gran aficionada a la cuina y una enamorada de Thermomix.
És el millor regal que he pogut fer-me a mi mateixa!
Contacta amb mi i gaudiràs d'una gran experiència culinària!
COCA DE CIRERES DE L'ADELA
26 de mayo de 2021
2
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
26 de mayo de 2021
2

Categorías:
Masas, panes y repostería

La massa que us presento és una massa tradicional, de les que es treballen millor amb les mans untades d'oli, de les de "farina, la que hi entri" i de les que necessiten "fer-se bones" amb el seu temps de repòs, sense tenir pressa. Aquesta recepta, l'he adaptat al nostre Thermomix.
Vaig utilitzar com a mesura una tassa de cafè. Prèviament heu de preparar una infusió de matafaluga, coriandre i anís.
INGREDIENTS:
- 1 tassa de cafè d'oli OVE
- 1 tassa de cafè de moscatell
- 1 tassa de cafè d'infusió d'anís estrellat, matafaluga i coriandre.
- 1 ou XL
- 2 cullerades de iogurt natural
- 30g de llevat fresc
- 250g de sucre
- 500g-550g de farina d'ús comú
- Sucre i sucre vainillat per posar per sobre
- Cireres
PREPARACIÓ MASSA : Posem dins del got els líquids, el iogurt, els ous i el llevat i ho barregem 10 segons/Vel.4. A continuació afegim el sucre i la farina. Ho barregem 10segons/Vel.6. i tot seguit ho amassem 2minuts i 30 segons. Deixem reposar la massa en un bol, tapada amb un drap o film transparent. Temps de repòs: una hora aproximadament.
. Preparem una llanda de forn i la cobrim amb paper vegetal. Escalfem el forn a 200º.
. Posem la massa a la llanda i l'escampem amb els dits, amb suavitat. Si veiem que no s'escampa, la deixem tranquil·la durant uns minuts i hi tornem.
. Una vegada tenim la massa escampada col·loquem les cireres. L'empolvorem generosament amb sucre i sucre vainillat (li dona un toc molt especial) i la "reguem" amb un raig generós d'oli d'oliva.
.Enfornem la coca durant uns 25 minuts aproximadament.
. Quan acaba la cocció la deixem refredar sobre una reixeta.
Us animeu a preparar les vostres receptes tradicionals amb Thermomix? Teniu dubtes de com fer-ho? Us puc donar un cop de mà a fer-ho!
Thermomix...tot és possible!
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
26 de mayo de 2021
Posts destacados



