Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a OLGA CASANOVA MARTINEZ

Agent image

Thermomix® Tarragona

OLGA CASANOVA MARTINEZ

Sóc mare, mestra, una gran aficionada a la cuina y una enamorada de Thermomix.

És el millor regal que he pogut fer-me a mi mateixa!

Contacta amb mi i gaudiràs d'una gran experiència culinària!

...Leer más

MASSA DE PA RÀPIDA

7 de abril de 2020

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Recepta adaptada del llibre PAN Y BOLLERÁA I. La recepta l'he seguit tal i com diu al llibre. El que he modificat és el procés de cocció.

INGREDIENTS:

· 300g d’aigua mineral

· 20g de llevat fresc o 6,5 g de llevat sec de forner

· 250g de farina de força

· 250g de farina de rebosteria

· 10g de sal

PREPARACIÓ:

  1. Preparem una llanda de forn i la cobrim amb paper vegetal. Reservem.
  2. Posem l’aigua i el llevat al got i barregem 1min/37º/ Vel.2.
  3. Incorporem les farines i la sal. Ho barregem 30 segons/Vel.6 i després ho amassem 2 min./Amassat (per Thmx31 2min./Espiga).
  4. Formem una bola amb la massa i la passem a un bol gran prèviament muntat amb oli d’oliva. Deixem que dobli el seu volum (1 hora aprox.).
  5. Empolvorem el pedrís de la cuina amb farina, aboquem la massa i l’amassem una mica amb les mans per desgasificar-la una mica. Formem una bola. La tallem segons el que volguem fer: dues barres, espiga, dos pans rodons, panets... i donem forma. Passem els pans o barres a la llanda que tenim preparada.
  6. Deixem reposar les barres o pans a la llanda uns 30-40 minuts aproximadament. Les tapem amb un drap de cotó.
  7. Escalfem el forn a 270º. A la base del forn disposem un recipient amb una mica d’aigua.
  8. Una vegada tenim el forn escalfat introduïm la llanda i ho fem coure 5 min a 250º.
  9. Passats aquests 5 minuts, retirem el recipient amb aigua i ho continuem coent uns 25 minuts a 220º (se feu panets petits haureu de reduir el temps).
  10. Finalitzat el temps de cocció, deixeu refredar les barres sobre una reixeta.


EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

7 de abril de 2020

Posts destacados