Te ayuda

Te cuida

Te inspira

Te enseña

Volver a OLGA CASANOVA MARTINEZ

Agent image

Thermomix® Tarragona

OLGA CASANOVA MARTINEZ

Sóc mare, mestra, una gran aficionada a la cuina y una enamorada de Thermomix.

És el millor regal que he pogut fer-me a mi mateixa!

Contacta amb mi i gaudiràs d'una gran experiència culinària!

...Leer más

ESTOFAT DE GALL D'INDI AMB HERBES PROVENÇALS I XAMPINYONS PORTOBELLO

29 de septiembre de 2021

Tiempo de preparación:

No disponible

Ración para:

1 personas

Highlighted Image

Categorías:

Carnes y aves

Els plats únics m'agraden molt perquè et solucionen un bon dinar durant la setmana laboral i són molt saborosos.

Us explico la meva versió de la recepta ESTOFADO DE PAVO A LA PROVENZAL CON PATATAS Y CHAMPIÑONES. He fet algun canvi per adaptar-lo al meu gust i als meus ingredients. He utilitzat cuixa en compte de pit, he utilitzat xampinyons portobello, no he posat pebrot i el vi que he utilitzat és el vi ranci.

INGREDIENTS (4p):

  • 80g de ceba
  • 80g de porro tallat en rodanxes
  • 80g de pastanaga tallat en rodanxes
  • 2 alls
  • 35g d'OVE
  • 100g tomàquet triturat en conserva
  • 500g de cuixa de gall d'indi tallada a daus petits
  • Herbes provençals (al gust)
  • 1 polsim de pebre vermell dolç
  • 50g de vi ranci
  • 1 fulla de llorer
  • Sal
  • 350g de patates esqueixades
  • 300g d'aigua aprox.

PREPARACIÓ:

1.- Posem dins del got la ceba, el porro, la pastanaga, els alls i l'oli. Ho trossegem 6 segons/Vel4 i tot seguit ho sofregim 10min/120º/Vel.1.

2.- Una vegada ha finalitzat el sofregit ho triturem 20segons/Vel.10. A continuació incorporem el tomàquet i continuem el sofregit durant 10minuts/120º/Vel.1.

3.- Incorporem el gall d'indi, les herbes provençals, el pebrot, els xampinyons, el vi ranci i el llorer. Sense posar el cubilet fem un cop de calentor 1min/Varoma/gir invers/Vel.cullera.

4. Per últim, afegim l'aigua i la sal. Col·loquem el varoma amb les patates i ho fem coure tot uns 25 minuts/Varoma/gir invers/Vel.cullera.

5.- Finalitzada la cocció, ho posem tot junt en una sopera o recipient i ja ho tenim preparat per servir.

EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®

Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.

29 de septiembre de 2021

Posts destacados